onzekertje2
Lid
|
Geplaatst:
Ma 26 Jan, 2009 23:29 Onderwerp:
Niet groot genoeg voor bepaalde standjes? |
|
|
Hey,
Ik heb een vraagje.
Ik heb nogal een kleine . In erectie is ie 5 à 6 cm ongeveer, tot het allermaximum wat ik ooit gemeten heb, was 6,9 cm.
In omtrek is ie ongeveer een 2 cm (ook gemeten in erectie).
Behoorlijk klein dus.
Ik heb geen vaste vriendin maar ga dikwijls wel eens naar bed voor een plezierige nacht.
Nu is het probleem dat veel standjes niet lukken bij mij.
Bijna geen enkel standje lukt buiten, buiten natuurlijk gewoon man bovenaan en vrouw onderaan liggend op haar rug.
Bij al de andere standjes die ik al heb geprobeerd zit ik met het probleem dat mijn er heel dikwijls terug uitfloept, wat ook niet naar de zin is van mijn partner uiteraard.
Ook zit ik met het probleem dat ik in de indruk heb ik dat ik mijn partner bijna niet kan bevredigen door mijn kleine . Dieper gaan lukt bijna niet. Mijn in de vagina brengen is al een opgave, om hem er dan ook nog in te houden is ook nog een 2de opgave (sowieso is het al moeilijk bij klassieke standjes), maar als ik dan nog dieper moet gaan om te bevredigen, dat is echt onmogelijk.
Vanaf dat ik ietwat te veel beweeg (zelfs bij klassieke standjes), floept mijn er teruguit.
Kan ik hier wat tegendoen? Seks is zo voor mij een hele opgave.
Ik zit hier behoorlijk mee verveelt en het lijkt erop dat de meisjes geen plezier hebben aan de seks, waardoor ik me een beetje slecht voel.
Ik krijg bijna enkel mijn eikel in de vagina, meer niet bijna.
Ook schaam ik me er een beetje voor eigenlijk. Mijn is korter dan mijn pink en slechts een beetje dikker dan een balpen, echt klote, en het is geen zicht om aan te zien.
Een vriend van me raadde me aan om het schaamhaar volledig weg te scheren, omdat ie er dan zo groter uitziet.
Nu dat heb ik al gedaan en hij ziet er zo iets groter uit vind ik, maar ik vind dat mijn en schaamstreek er nu helemaal kinderachtig uitzien.
Ook mijn balzak is maar van grootte en van dikte van mijn ballen in verhouding met mijn ...
Het probleem van een te kleine brengt andere problemen mee: zo is een geschikt condoom vinden echt gen simpele klus.
Ik heb al verschillende soorten geprobeerd maar de meeste zijn van diameter al vrij dik (lengte is ok, je kan ze afrollen), waardoor ik zeer voorzichtig moet zijn of hij floept van mijn .
Bestaan er speciale condooms hiervoor?
Nog een probleem is (maar dat is volgens mij kwestie van training? ofniet) dat ik tevroeg klaarkom. Het kan soms al klaar zijn bij mij na 3 minuten, en dan heeft mijn partner er ook weinig aan...
Iemand tips? |
|