FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   ForumregelsForumregels  RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

advies bij deze situatie

Reageren
Scholieren.be Forumindex -> Liefde
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bloempje14
Lid

BerichtGeplaatst: Ma 11 Jan, 2010 11:48    Onderwerp: advies bij deze situatie Reageren met citaat

Hallo
Ik zit hier met tranen in mijn ogen terwijl ik dit hier neertyp. Ik heb sinds januari een relatie. Maar, die persoon heeft echter wel al een vriendin waar hij moeilijk van weg kan gaan wegens financiele zaken. Hij zegt dat hij enkel een zakelijke relatie heeft met haar en dat geloof ik en zie ik ook op de manier waarop ze met elkaar omgaan. Ik heb mij daar ook bij neergelegd en wou mij bewijzen, dat ik het waard ben dat hij opgeeft dat hij nu heeft (financiele dingen) Maar,Ik heb in dat jaar 1x met een andere jongen gekust en hij is dat teweten gekomen. Dit was zooo verkeerd van mij en dat had NIET mogen gebeuren, ik had er ook onmiddelijk spijt van. Maar Ik heb erover gelogen, uiteindelijk toegegeven. Hij was er echt van aangedaan, het was dan een tijdje gedaan.... maar ook weer niet, we bleven bellen en smsen met elkaar, en na een tijdje hadden we zelfs terug en waren we gewoon terug gezellig en lief tegen elkaar, knuffelen enzo....
Maar nu sinds 2weken gaat het eigenlijk niet zo goed meer. Hij zegt steeds dat hij twijfelt of mijn gevoel wel oprecht is, heeft bang om zich zelf terug te geven. Gisteren stelde hij voor om er mee te stoppen, met ons. En om te zien of we elkaar zouden missen. Hij vindt en ik citeer, dat als we bij elkaar passen, elkaar wel zullen beginnen misen en dan mss ooit wel terug samen komen.

Ik zou zo graag weten wat jullie ervan denken? Kan dit ooit nog terug goedkomen? Als hij al moet zien of hij mij gaat missen, dat is in mijn ogen niet zo'n goei teken... I really need your advise!!!!

(Hij heeft ondertussen al 3 dagen niets laten weten van zich )
Terug naar boven
Reageren met citaat Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Scholieren.be Forumindex -> Liefde
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: