FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   ForumregelsForumregels  RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

stelsel van 2 vergelijking met 2 onbekenden

Reageren
Scholieren.be Forumindex -> TI-83 / TI-84 Rekenmachine
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kiano
Gast

BerichtGeplaatst: Do 04 Jun, 2009 18:57    Onderwerp: stelsel van 2 vergelijking met 2 onbekenden Reageren met citaat

heey, ik moet voor morgen een taak maken maar ik denk dat mijn leerkracht een fout heeft gemaakt.
Kan iemand mij helpen?

opgave is : bij een toets worden meerkeuzenvragen gesteld. Per juist antwoord krijg jr 2 punten en per faut antwoord of onbeantwoord wordt er 1 punt afgetrokken. Als je weet dat Laura 22 punten behaalde, hoeveel vragen had ze dan juist?

<< heeft ze de totaal niet vergeten melde?
Terug naar boven
Reageren met citaat
Gast

BerichtGeplaatst: Za 06 Jun, 2009 12:54    Onderwerp: Re: stelsel van 2 vergelijking met 2 onbekenden Reageren met citaat

Kiano schreef:
heey, ik moet voor morgen een taak maken maar ik denk dat mijn leerkracht een fout heeft gemaakt.
Kan iemand mij helpen?

opgave is : bij een toets worden meerkeuzenvragen gesteld. Per juist antwoord krijg jr 2 punten en per faut antwoord of onbeantwoord wordt er 1 punt afgetrokken. Als je weet dat Laura 22 punten behaalde, hoeveel vragen had ze dan juist?

11 vragen toch, 11*2 = 22
Terug naar boven
Reageren met citaat
Jelmerholland
Lid

BerichtGeplaatst: Zo 07 Jun, 2009 21:31    Onderwerp: Re: stelsel van 2 vergelijking met 2 onbekenden Reageren met citaat

Kiano schreef:
Kan iemand mij helpen?

De fout die de leerkracht gemaakt heeft is:
Faut (moet fout zijn)

Ps. Oke, flauw grapje.. maar verder.. de vraag heeft meerdere antwoorden.
Berichten van afgelopen:   
Scholieren.be Forumindex -> TI-83 / TI-84 Rekenmachine
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

www.php BB.com © php BB Group
Template based on SubSilver. Edited by Phunc, bulbanos, Dreas and Sfynx.
Vertaling door Lennart Goosens.