| Vorige onderwerp
:: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kiano
Gast
|
Geplaatst:
Do 04 Jun, 2009 18:57 Onderwerp:
stelsel van 2 vergelijking met 2 onbekenden |
|
|
heey, ik moet voor morgen een taak maken maar ik denk dat mijn leerkracht een fout heeft gemaakt.
Kan iemand mij helpen?
opgave is : bij een toets worden meerkeuzenvragen gesteld. Per juist antwoord krijg jr 2 punten en per faut antwoord of onbeantwoord wordt er 1 punt afgetrokken. Als je weet dat Laura 22 punten behaalde, hoeveel vragen had ze dan juist?
<< heeft ze de totaal niet vergeten melde? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst:
Za 06 Jun, 2009 12:54 Onderwerp:
Re: stelsel van 2 vergelijking met 2 onbekenden |
|
|
| Kiano schreef: | heey, ik moet voor morgen een taak maken maar ik denk dat mijn leerkracht een fout heeft gemaakt.
Kan iemand mij helpen?
opgave is : bij een toets worden meerkeuzenvragen gesteld. Per juist antwoord krijg jr 2 punten en per faut antwoord of onbeantwoord wordt er 1 punt afgetrokken. Als je weet dat Laura 22 punten behaalde, hoeveel vragen had ze dan juist?
11 vragen toch, 11*2 = 22 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jelmerholland
Lid
|
Geplaatst:
Zo 07 Jun, 2009 21:31 Onderwerp:
Re: stelsel van 2 vergelijking met 2 onbekenden |
|
|
| Kiano schreef: | heey, ik moet voor morgen een taak maken maar ik denk dat mijn leerkracht een fout heeft gemaakt.
Kan iemand mij helpen?
De fout die de leerkracht gemaakt heeft is:
Faut (moet fout zijn)
Ps. Oke, flauw grapje.. maar verder.. de vraag heeft meerdere antwoorden. _________________ Ti-84+ user |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|