| Vorige onderwerp
:: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
superhengst
Lid
|
Geplaatst:
Di 26 Apr, 2005 22:57 Onderwerp:
luidspreker als vibrator |
|
|
Sinds kort heb ik ontdekt dat je een luidspreker uitstekend als vibrator kunt gebruiken. Ik heb een oude speaker gesloopt en aangesloten op mijn computer. Je kunt van het internet een toongenerator gratis downloaden. Die zet je op 75 Hz. Als je dan je stijve paal tegen de trillende konus houdt, gaat hij geheid binnen 10 seconden spuiten met een hevig orgasme!! Een aanrader voor de liefhebbers !!
 _________________ lange halen korte stoten |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sfynx
Lid

|
Geplaatst:
Di 26 Apr, 2005 23:28 Onderwerp:
|
|
|
Ik hou mijn luidsprekers graag zwart  _________________ 100% carnivore |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Stormbeest
Lid

|
Geplaatst:
Do 28 Apr, 2005 14:15 Onderwerp:
|
|
|
|
 |
simongske
Lid
|
Geplaatst:
Zo 01 Mei, 2005 10:55 Onderwerp:
|
|
|
| waar moet je je paal dan tegen houden? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
so.smart
Lid
|
Geplaatst:
Ma 02 Mei, 2005 13:59 Onderwerp:
|
|
|
| vind je het niet een btje triest om dit uit te proberen en dat dan ook nog eens op en forum te gaan zitten? krijg een leven! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
WoLLe
Moderator

|
Geplaatst:
Di 03 Mei, 2005 22:39 Onderwerp:
|
|
|
Wat is er mis met uw handen gebruiken?
Luidsprekers uit elkaar gaan halen, een toongenerator zoeken en al die moeite doen om het niet meer met de hand te moeten doen... RSI van het vele masturberen wss... _________________ Reality exists in a place unknown, and dreams exist within reality.
Neon Genesis Evangelion |
|
| Terug naar boven |
|
 |
fredjeuh
Lid
|
Geplaatst:
Do 05 Mei, 2005 12:19 Onderwerp:
|
|
|
srry oor, ma kvind je ronduit zileig en lachwekkend tegelijk |
|
| Terug naar boven |
|
 |
roelieboelie
Lid
|
Geplaatst:
Do 05 Mei, 2005 17:02 Onderwerp:
|
|
|
met rekenmachines is het veel vetter
palaga en ik hebben er verstand van. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
snoopyke71
Lid

|
Geplaatst:
Vr 06 Mei, 2005 09:11 Onderwerp:
|
|
|
geen verdere details aub _________________ -Excuses frankie.
-'t Is niks michel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ulbe
Lid
|
Geplaatst:
Do 12 Mei, 2005 17:33 Onderwerp:
|
|
|
Ik lees hier veel kortzichtigheid,
Superhengst heeft gelijk dat dit inderdaad wil,
Het is weer wat anders dan het eeuwige handwerken!,
Zo nu en dan met een luidspreker doen geeft een fantastisch gevoel, zo sterk en intens dat je met je eigen handen niet kunt krijgen!, wél met een luidspreker!, je kan niet harder klaarkomen dan met zo'n luidspreker!,
De stimulatie aan de , is veel sterker dan dat je ooit met je eigen handen kan doen!, die luidspreker is een megavibrator!,
Dus even zelf proberen, en je zal dit schrijven onderstrepen,
Veel succes!. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ezachio
Elite Guard
|
Geplaatst:
Do 12 Mei, 2005 17:45 Onderwerp:
|
|
|
rofl
ook al kan ik het niet checken toch heb ik een vermoeden dat het of om dezelfde persoon gaat of
iemand is van hetzelfde clubje  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ulbe
Lid
|
Geplaatst:
Ma 16 Mei, 2005 21:57 Onderwerp:
|
|
|
Beste Ezachio,
Ik ben niet dezelfde persoon die dit topic opstartte!,
Ik ben een totaal ander persoon, en los van het "clubje" zoals je dit schreef!,
Ik ben iemand die met toeval achter dit masturberen ben gekomen,
Ik sleutel veel aan electronica, repareer en ontwerp luidspreker systemen, ook PA audio neem ik voor mijn rekening,
Vroeger dacht ik niet aan masturberen met luidsprekers, tot ik op een keer per ongeluk een spelende luidspreker op mijn schoot had liggen, en even de luidspreker probeerde, de conus trilde tegen mijn kruis aan, en dat had als gevolg, dat ik direct een stevige erectie in mijn broek had zitten!,
Nieuwsgierig als ik ben, ( ik was toch alleen in de werkplaats ), haalde ik mijn te voorschijn, en lag hem in de vibrerende conus,
Dit had als gevolg een snelle en heftige zaadlozing in de luidspreker, het gevoel is onovertroffen!,
Daar ik getrouwd ben, en kinderen heb, doe ik dit masturberen alleen als er niemand in de buurt is, en mijn bedrijf gesloten is, dan wil ik nog wel eens experimenteren met méér dan alleen geluid!,...
Daar ik weet, dat ik er niemand kwaad mee doe, ga ik mooi door met deze manier van masturberen,
Mijn klanten zijn dik tevreden met mijn kwaliteits produkten, en mijn klanten zijn mij méér dan heilig!,
Een keer in zo'n luidspreker klaar komen, kan geheel geen kwaad, als je maar weet wát je doet!, dan kun je gerust deze methode eens proberen!,
Zeker weten dat je dit weer doet, het is één van de sterkste en meest intense manier van masturberen!,
Zelfs de vrouw of vriendin kan je zo'n zeer sterke orgasme verschaffen!, hoe ze haar best ook doet!, muziek is niks anders dan keiharde vibratie, die heerlijk aan de voelt!,
Gewoon een keer proberen, dan weet je waar wij het over hebben!, en sta je anders tegen onze recentie aan te kijken,
Gemakkelijk oordelen is héél gemakkelijk!, maar wéét wel waar je over praat!,
groeten, George van Voorn. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
LJ-Tom
Lid

|
Geplaatst:
Di 17 Mei, 2005 14:08 Onderwerp:
|
|
|
| Ulbe schreef: | Beste Ezachio,
Ik sleutel veel aan electronica, repareer en ontwerp luidspreker systemen, ook PA audio neem ik voor mijn rekening,
|
Dus terwijl jij je PA geluids set open hebt liggen, laat jij je (EAW, Martin, JBL, Zeck,.....) speakers van Ettelijke honderden tot duizende euros tegen je kruis aan rillen. Leuke manier van reconen heb jij dan bv. :s _________________ Greetz
Tom
LJ Music Scene
Chatten bij s.be: light.chatfactory.net #scholieren
Lezen is ook een kunst apart...... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ulbe
Lid
|
Geplaatst:
Di 17 Mei, 2005 22:29 Onderwerp:
|
|
|
JA!,
Denk je dat die kwaliteits luidsprekers daar kapot aan gaan?,
Vergeet het maar, het relatief lage vermogen, dat hiervoor nodig is, kan onmogelijk een speaker naar de knoppen helpen, evenals dat kwakje vocht, dat op de conus danst!,
Topkwaliteit speakers gaan lang mee!, en hebben een stevig frame en conus, en zijn ontworpen op hoog vermogen spelen,
Gegarandeerd, als je goede luidsprekers aan je stereo hebt hangen, kun je die gerust voor dit voor wat onlogische doel gebruiken.
Succes!. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ezachio
Elite Guard
|
Geplaatst:
Wo 18 Mei, 2005 15:16 Onderwerp:
|
|
|
Vroeger dacht ik niet aan masturberen met luidsprekers, tot ik op een keer per ongeluk een spelende luidspreker op mijn schoot had liggen, en even de luidspreker probeerde, de conus trilde tegen mijn kruis aan, en dat had als gevolg, dat ik direct een stevige erectie in mijn broek had zitten!,
Nieuwsgierig als ik ben, ( ik was toch alleen in de werkplaats ), haalde ik mijn te voorschijn, en lag hem in de vibrerende conus,
Dit had als gevolg een snelle en heftige zaadlozing in de luidspreker, het gevoel is onovertroffen!,
Daar ik getrouwd ben, en kinderen heb, doe ik dit masturberen alleen als er niemand in de buurt is, en mijn bedrijf gesloten is, dan wil ik nog wel eens experimenteren met méér dan alleen geluid!,...
Daar ik weet, dat ik er niemand kwaad mee doe, ga ik mooi door met deze manier van masturberen,
Mijn klanten zijn dik tevreden met mijn kwaliteits produkten, en mijn klanten zijn mij méér dan heilig!,
Een keer in zo'n luidspreker klaar komen, kan geheel geen kwaad, als je maar weet wát je doet!, dan kun je gerust deze methode eens proberen!,
Zeker weten dat je dit weer doet, het is één van de sterkste en meest intense manier van masturberen!,
Zelfs de vrouw of vriendin kan je zo'n zeer sterke orgasme verschaffen!, hoe ze haar best ook doet!, muziek is niks anders dan keiharde vibratie, die heerlijk aan de voelt!,
Gewoon een keer proberen, dan weet je waar wij het over hebben!, en sta je anders tegen onze recentie aan te kijken,
ik zei dat ik een vermoeden had? dus dat ik het niet zeker wist. het is nog geen 6 december dus je hoefde me geen sinterklaasbrief te schrijven zenne. doe dat binnen een half jaar nog eens opnieuw.
maar je bent diezelfde persoon dus niet, maar toch behoor je tot dat clubje dta het doet. Veel plezier ermee maar ik hou het bij mijn vriendin. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
superhengst
Lid
|
Geplaatst:
Wo 18 Mei, 2005 23:07 Onderwerp:
|
|
|
Mijn eerste luidpreker is al naar de klote. Blijkbaar verrot de conus na verloop van tijd van het zure sperma. Ik heb bij een electronicazaak een losse Audax speaker gekocht. Het was een niet langer gangbaar type UZ03. Toch nog 40 Watt voor 4 eurootjes! Ik gebruik nu wel magnetronfolie over de conus om mijn kwakkie op te vangen.
De luidsprekermethode wordt ook officieel genoemd in de lijst van masturbatietips (tip 130), zie http://www.boys2boys.nl/?pagina=mas
Sinds ik de luidsprekertruc heb ontdekt heb ik geen last meer van te vroeg komen als ik met mijn vriendin vrij. Dat is een aardige bijkomstigheid. Een aanrader dus ! _________________ lange halen korte stoten |
|
| Terug naar boven |
|
 |
LJ-Tom
Lid

|
Geplaatst:
Do 19 Mei, 2005 09:46 Onderwerp:
|
|
|
boys 2 boys ........ WTF .....
Ik hou het net als ezachio bij mijn vriendin.
... maja ieder zijn ding zeker... _________________ Greetz
Tom
LJ Music Scene
|
| Terug naar boven |
|
 |
Z
Elite
|
Geplaatst:
Do 19 Mei, 2005 12:58 Onderwerp:
|
|
|
Eerst verwachtte ik eens goed te kunnen lachen met dit topic, maar uiteindelijk bleek het gewoon zielig te zijn...  _________________ "Doris, let's play house. You'll be the door and I'll shut you!"
"I'll tell you in an other life, when we are both cats" |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ezachio
Elite Guard
|
Geplaatst:
Do 19 Mei, 2005 15:10 Onderwerp:
|
|
|
| Z schreef: | Eerst verwachtte ik eens goed te kunnen lachen met dit topic, maar uiteindelijk bleek het gewoon zielig te zijn...  |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
SKaTeZ
Moderator

|
Geplaatst:
Do 19 Mei, 2005 19:07 Onderwerp:
|
|
|
maw..
allemaal zielige computernerds zonder vriendinnetjes _________________ SOCK ON!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
WoLLe
Moderator

|
Geplaatst:
Vr 20 Mei, 2005 16:45 Onderwerp:
|
|
|
| SKaTeZ schreef: | maw..
allemaal zielige computernerds zonder vriendinnetjes |
Dat is niet lief om zo'n dingen te zeggen Computernerds zonder vriendinnetjes hebben ook gevoelens hoor!
Deze heren zijn gewoon zieligaards die geen vriend(in) hebben of die in bed van vriend(in) niks mogen... Daarom doen ze het met luidsprekers. _________________ Reality exists in a place unknown, and dreams exist within reality.
|
| Terug naar boven |
|
 |
WYBE NATUURLIJK
Lid
|
Geplaatst:
Zo 22 Mei, 2005 12:56 Onderwerp:
|
|
|
WHAHAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAHAAAAAAAA
HAAAAAAAAa
dit is té grappig, alhoewel ik ergens binnen in mn hart ook wel een beetje medelijden met je heb. Persoonlijk zoek ik liever een vriendin, en ja ik knutsel ook wel eens met speakers, motortjes etc. (hoewel ik er nooit ook maar aan heb gedacht mn schwanz ertegenaan te houden, LOL). Straks krijg je kanker in je pik vanwege al die magnetische velden en zo gekke.
Klaarkomen op Britney Spears nu nóg makkelijker!
Nu ook: Dolby 5.1 Home Masturbation system |
|
| Terug naar boven |
|
 |
liesie
Lid

|
Geplaatst:
Za 11 Jun, 2005 19:30 Onderwerp:
|
|
|
sorry hoor, maar dit vind ik even sick wat heb je trouwens aan die 10 seconden, en dan doe je het nog op je werk, op dingen waar iedereen aankomt... maar ik begrijp niet goed... verkoop je die dingen waar je met je lul tegenkomt nog??? _________________ I'm a baaaajed girl  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
liesie
Lid

|
Geplaatst:
Za 11 Jun, 2005 19:33 Onderwerp:
|
|
|
| SKaTeZ schreef: | maw..
allemaal zielige computernerds zonder vriendinnetjes |
komaan mensen, opkrikken dat zelfvertrouwen.... meisjes genoeg in de wereld... en zgn computernerdjes... leg de grens niet te hoog als je er niet aan geraakt, en hier komt DE klassieker: de schoonheid zit vanbinnen weetjewel... _________________ I'm a baaaajed girl  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ulbe
Lid
|
Geplaatst:
Zo 12 Jun, 2005 21:50 Onderwerp:
|
|
|
Re: Liesie;
sorry hoor, maar dit vind ik even sick wat heb je trouwens aan die 10 seconden, en dan doe je het nog op je werk, op dingen waar iedereen aankomt... maar ik begrijp niet goed... verkoop je die dingen waar je met je lul tegenkomt nog???
------------------
Beste Liesie,
Waarom zal ik die dingen niet verkopen waar mijn lul tegenaan heeft gelegen?, niet alle luidsprekers komen in aanraking met mijn , dan heb ik geen geen leven meer!,
De luidsprekers die soms gebruik voor mijn gerief, worden uiteraard goed gereinigd voordat ze weer gebruikt worden in mijn ontwerpen,
Spermasporen e.d. zal je niet meer kunnen traceren in de "gebruikte" luidspreker,
De luidspreker is dan nog simpelweg in nieuwstaat, en dat voor járenlang luisterplezier!, en daar gaat het tenslotte om!,
De kwaliteitsluidsprekers die ik bij mijn ontwerpen gebruik, zijn geproduceert uit onderdelen die stevig en degelijk zijn uitgevoerd,
Met rommel kun je niet bij de klant komen, dan zie je ze gegarandeerd weer terug met klachten!,
Een avond spelen in een discotheek hebben de speakers meer moeite mee dan spelen met mijn !,
Bij het masturberen in de luidspreker hoeft niet veel vermogen gebruikt te worden om heerlijk klaar te komen in de luidspreker,
Een goede speaker kan met masturberen onmogelijk kapot gemaakt worden , meestal is de conus van deze luidsprekers gemaakt van polypropylene of geperst papier met een coating op het conus oppervlak, die er voor zorgt dat de stijfheid van de conus verbeterd wordt, en daarbij minder vocht opneemt, ( voor gebruik in vochtige ruimtes ) en al dan niet voor masturbatie doeleinden!,
En schrik niet dat er meer mensen zijn die deze methode's toepassen op zichzelf!,
In mijn vorige loopbaan zat ik in de reparatie van hifi- en videoapparatuur,
Ik heb een paar keer meegemaakt dat ik een box terugkreeg, die geen lage tonen meer weergaf, bij inspectie bleek al snel dat er vocht op de luidspreker had gezeten..., eerst stond ik met vraagtekens te kijken, nu weet ik wel beter, het is namelijk een prima vibrator!, die luidspreker!,
Maar maak dan de luidspreker naderhand wel even schoon!, anders heeft het sperma, alle tijd om in het geperste papier te dringen!, en vocht is bij die goedkope luidsprekers niet echt goed voor de stevigheid van de conus en spreekspoel, met direct schoonmaken krijg je niet snel een goede kwaliteits luidspreker kapot, die kun je echt járen gebruiken voor dit doel!,
Vriendelijke en muzikale groeten toegewenst,
George van Voorn.
Laatst aangepast door Ulbe op Zo 12 Jun, 2005 22:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
plonserd
Elite

|
Geplaatst:
Zo 12 Jun, 2005 22:02 Onderwerp:
|
|
|
ja en ik steek mn piemel in mn didgeredoo  _________________ Le grand zizi |
|
| Terug naar boven |
|
 |
liesie
Lid

|
Geplaatst:
Ma 13 Jun, 2005 09:18 Onderwerp:
|
|
|
| plonserd schreef: | ja en ik steek mn piemel in mn didgeredoo  |
 _________________ I'm a baaaajed girl  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lolbroek
Lid
|
Geplaatst:
Ma 13 Jun, 2005 15:33 Onderwerp:
|
|
|
| Ulbe schreef: | Waarom zal ik die dingen niet verkopen waar mijn lul tegenaan heeft gelegen?, niet alle luidsprekers komen in aanraking met mijn , dan heb ik geen geen leven meer!,
De luidsprekers die soms gebruik voor mijn gerief, worden uiteraard goed gereinigd voordat ze weer gebruikt worden in mijn ontwerpen |
Van een vakman mag je toch verwachten dat hij professioneel omgaat met de producten van/voor zijn klanten. Als ik er achter zou komen zou ik je zeker aanklagen! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ulbe
Lid
|
Geplaatst:
Ma 13 Jun, 2005 20:59 Onderwerp:
|
|
|
Denk eens even na,
Als je je wagen naar een garagebedrijf brengt, en een monteur gaat in je auto de liefde bedrijven met een secretaresse,
Hoe kom jij er achter dat zij dat in jouw wagen hebben gedaan?,
Het zelfde verhaal als bij mijn situatie, als ik met dit masturberen de speakers ook maar één procent zou 'beschadigen' ,zal ik dit dan ook nooit van mijn levensdagen meer doen, mijn klanten zijn voor mij heilig verklaard!,
De klant vereist een topkwaliteits product, die ik dan mag leveren, de bedragen die ervoor betaald worden zijn niet mis te noemen!, maar daar heeft de klant dan ook echt járenlang plezier van!, en de klant heeft het stevige bedrag er voor over!,
We hebben het dan over audiocomponenten die duizenden euro's waard zijn,
Ik kan natuurlijk wel mijn bedrijf op het spel zetten om beschadigde componenten in mijn apparatuur te zetten, maar geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!,
Klanten zijn namelijk in dit segment snoeihard!, en terecht!, er wordt hier over hoge bedragen gepraat én gewerkt, en dan mag een klant een foutloos topproduct verwachten!, die tot in lengte van jaren storingvrij functioneert,
Over garantiekwesties wordt in dit segment niet moeilijk gedaan!, een luidspreker die na 5 jaar onverhoopt de geest geeft, wordt gratis vervangen!, en er gaat weer een tevreden klant naar huis!, en dat is het allerbelangrijkste!,
Kwaliteitsspeakers uit het segment waar ik mee werk, kunnen gemakkelijk 20 jaar meegaan!, dankzij de onderdelen van hoge kwaliteit,
Hier zal geen foamrandje vergaan na 12 jaar, zoals dit gebeurd bij de goedkopere stereosetjes, topkwaliteit kost nu eenmaal geld,
Maar het plezier dat je er aan beleefd is natuurlijk het allerbelangrijkste!. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ezachio
Elite Guard
|
Geplaatst:
Ma 13 Jun, 2005 21:08 Onderwerp:
|
|
|
sssssssttt uh?
hoor je dat ook?
je box roept. vlug snel er naartoe.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
LJ-Tom
Lid

|
Geplaatst:
Ma 13 Jun, 2005 21:12 Onderwerp:
|
|
|
Ik zou hier nog op willen reageren, maar dat heeft toch geen zin precies _________________ Greetz
Tom
LJ Music Scene
|
| Terug naar boven |
|
 |
WoLLe
Moderator

|
Geplaatst:
Ma 13 Jun, 2005 21:20 Onderwerp:
|
|
|
Ik kreeg ooit in mijn mailbox reclame voor een apparaatje ideaal voor deze heren: een namaakvagina met vibratiefunctie! _________________ Reality exists in a place unknown, and dreams exist within reality.
|
| Terug naar boven |
|
 |
plonserd
Elite

|
Geplaatst:
Di 14 Jun, 2005 07:44 Onderwerp:
|
|
|
die mail kreeg ik ook, heb nog nooit zo snel op 'order now' geklikt! _________________ Le grand zizi |
|
| Terug naar boven |
|
 |
lolbroek
Lid
|
Geplaatst:
Di 14 Jun, 2005 13:54 Onderwerp:
|
|
|
| Ulbe schreef: | | Hoe kom jij er achter dat zij dat in jouw wagen hebben gedaan? |
Doordat ze hun naam en ervaringen op het wereldwijde web plaatsen misschien?
Het gaat in dit geval gewoon om het principe meneertje rukker
| plonserd schreef: | | die mail kreeg ik ook, heb nog nooit zo snel op 'order now' geklikt! |
Ook nog een reserve, mocht nr 1 kapot gaan. Die dingen zijn vast niet van zo'n hoge kwaliteit als ulbes spiekers  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ulbe
Lid
|
Geplaatst:
Zo 26 Jun, 2005 20:58 Onderwerp:
|
|
|
Alles te weten maakt niet gelukkig....  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
superhengst
Lid
|
Geplaatst:
Do 14 Jul, 2005 23:47 Onderwerp:
Bolero |
|
|
Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan luidsprekerseks! Het geeft me een gigantisch orgasme. Ik heb nog het beste resultaat met de Bolero van Ravel, waarbij het me nog niet gelukt is het eind te halen! Heeft iemand soortgelijke ervaring? Ik vraag me af of je met reguliere eenzelfde intens orgasme kunt beleven? Mijn vriendin pijpt als de beste maar toch val ik terug op mijn luidspreker. Ben ik ziek?  _________________ lange halen korte stoten |
|
| Terug naar boven |
|
 |
liesie
Lid

|
Geplaatst:
Vr 15 Jul, 2005 10:01 Onderwerp:
|
|
|
weet je vriendin dat??  _________________ I'm a baaaajed girl  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
snoopyke71
Lid

|
Geplaatst:
Za 16 Jul, 2005 06:58 Onderwerp:
|
|
|
Naaah... Ge zijt ni ziek alleen wa raar Ja eigl,weet u vriendin da? Anders leer je haar gwn trille,of 't is eendert wa,als uwe luidspreker.  _________________ -Excuses frankie.
-'t Is niks michel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
SKaTeZ
Moderator

|
Geplaatst:
Za 16 Jul, 2005 18:25 Onderwerp:
|
|
|
| plonserd schreef: | ja en ik steek mn piemel in mn didgeredoo  |
vult dat wel op dan?
 _________________ SOCK ON!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|